Suport pentruMiele@home
articole Toate pentru suport Miele@home
- Activați modul de împerechere în funcție de versiunea de software
- Actualizarea nu se afișează în aplicația Scout
- Adresa de e-mail deja cunoscută la înregistrare
- Afișajul SuperVision în standby nu este activ
- Alarma sonoră nu se aude când mașina de spălat este utilizată ca unitate de afișare SuperVision
- Alexa „Reumple cu sare și soluție de clătire”
- Am cumpărat un aparat care permite actualizarea Remote Update. Când și cum pot obține o actualizare Remote Update?
- Am deja aparate Miele și folosesc SuperVision cu ZigBee. Pot să adaug un aparat cu WiFiConnect?
- Aparatele nu pornesc simultan
- Aparatul meu Miele este compatibil cu Alexa și Google Assistant?
- Aparatul nu este afișat în aplicație
- Aparatul nu este afișat în aplicație/rețea WLAN
- Aparatul nu este conectat
- Aparatul nu se conectează la aplicația Miele după actualizare
- Aparatul trimite date în ciuda rețelei WPS
- Aplicația nu poate fi instalată
- Asocierea nu este posibilă după schimbarea routerului
- Autorizare pentru locație de la Android 6.0 și iOS 13.0
- Când îmi conectez contul Miele la Google Home, nu-mi pot găsi locația.
- Când se dezactivează automat MobileStart și când rămâne activ MobileStart?
- Cantitatea de date trimise la utilizarea aplicației Miele
- Caracterele acceptate ale parolei WLAN în rețeaua de domiciliu
- Caracterele acceptate pentru parola WLAN a rețelei dvs.
- Care este diferența dintre „Actualizare modul“ și „Actualizare aparat (Remote Update)“?
- Care sunt cerințele pentru utilizarea Miele 3rd party API?
- Care sunt termenii de utilizare pentru Miele 3rd party API?
- Cât durează o actualizare Remote Update?
- Ce aparate sunt disponibile pe Miele 3rd party API ?
- Ce date sunt stocate?
- Ce este Con@ctivity?
- Ce este Miele 3rd party API?
- Ce opțiuni există pentru rețelele casnice?
- Ce se întâmplă dacă programul aparatului este deja în curs de desfășurare?
- Ce se întâmplă dacă se întrerupe alimentarea cu energie electrică sau dacă aparatul este oprit în timpul efectuării actualizării Remote Update?
- Cerințe de sistem aplicația Miele
- Cerințe de sistem pentru smartphone-uri, tablete și rețele pentru locuințe
- Cerințe de sistem pentru WLAN
- Cerințe referitoare la dispozitivele mobile
- Cod de eroare 2.2.1 în timpul conectării aparatului
- Cod de eroare 3.3.7 Adăugarea aparatului Miele a eșuat
- Cod de eroare 3.7.17 (.200) Adăugarea aparatului Miele a eșuat
- Cod de eroare 401 în aplicație
- Cod de eroare 500 în aplicație
- Con@ctivity nu funcționează în ciuda conexiunii WLAN
- Con@ctivity nu funcționează în ciuda înregistrării
- Conectarea Con@ctivity nu funcționează
- Configurați o adresă IP statică
- Cont de utilizator Miele blocat
- Crearea unui cont de utilizator
- Crearea unui program de spălare/Autostart în aplicația Miele
- Cum este garantată securitatea datelor mele?
- Cum este protejat accesul la aparatele mele?
- Cum pot obține acces la API?
- Cum primesc notificări din aplicația Miele?
- Cuptorul cu aburi pornește în timpul transferului Mix&Match
- Datele mele sunt în siguranță?
- De câte ori poate fi selectat mai târziu în afișajul de pe aparat?
- De unde știu că este disponibilă o actualizare Remote Update?
- După pornirea aparatului, aceasta solicită o actualizare Remote Update. Cum poate fi dezactivată Remote Update?
- Este necesară reînregistrarea aplicației Miele
- Funcția cu microunde poate interfera cu alte dispozitive
- Funcțiile aparatului nu sunt disponibile în aplicație
- Hota se pornește târziu/Con@ctivity 3.0
- Iluminarea hotei nu poate fi pornită prin Alexa
- În ce limbi sunt disponibile informațiile?
- Instrucțiunile de utilizare din aplicație au dispărut după actualizare
- Interfață Homebus
- Mesaje push primite de niciuna sau de mai multe ori
- Mesajele Push lipsesc de pe dispozitivele Apple
- Miele Action on Google nu este disponibil
- Miele Gateway este deja conectat la contul de utilizator
- MobileControl și MobileStart
- Modulul de comunicare XKM3100W – Efectuarea unei reporniri și restabilirea setărilor din fabrică
- Modulul de comunicare XKM3100W – Funcțiile butonului Resetare
- Modulul de comunicare XKM3100W – Semnificația stărilor LED-urilor
- Notele de versiune nu sunt afișate corect
- Notificarea privind disponibilitatea unei actualizări de software
- Parola nouă nu a fost primită
- Parola nu este acceptată la crearea contului
- Pe cine trebuie să contactez în legătură cu întrebări despre Miele 3rd party API?
- Poate fi anulată actualizarea Remote Update?
- Poate fi efectuată actualizarea Remote Update fără o conexiune de rețea/WLAN?
- Poate fi pornită actualizarea Remote Update prin intermediul aplicației Miele?
- Poate fi resetat aparatul la ultima versiune de software dinaintea actualizării Remote Update dacă aparatul nu corespunde așteptărilor mele după actualizare?
- Pot să integrez aparatele Miele într-o rețea mesh WLAN care comută automat între 2,4 GHz și 5 GHz?
- Pot utiliza aparatul în timpul actualizării Remote Update?
- Pot utiliza contul meu de utilizator Miele pe mai multe smartphone-uri/tablete?
- Punct gri în lista de aparate
- Rețetele nu sunt vizibile în aplicație
- SuperVision nu afișează toate aparatele
- Telecomanda (DARC) a hotei în ZigBee (Con@ctivity 2.0)
- Toate informațiile și funcțiile afișate în aplicația Miele sunt disponibile și în Miele 3rd party API?
- Unde pot găsi documentația pentru API?
- Unde pot găsi informații despre modificările efectuate prin Remote Update?
- Valorile stării curente nu sunt afișate în aplicație
- Vânzarea/dăruirea unui aspirator robot
- WLAN nu este afișat
Găsire instrucţiuni de utilizare
Aici veți găsi instrucțiunile de utilizare pentru aparatele Miele
Descoperă manualulRezervă un technician
Suntem bucuroși să vă preluăm rezervarea de reparații online sau telefonic
Planifică o vizităContactează-ne
Vizitați pagina noastră de contact pentru a descoperi diferitele moduri în care puteți lua legătura cu noi
Contactează-ne