Calitatea serviciului nostru pentru clienţi este verificată regulat prin sondaje efectuate de Miele în rândul clienţilor; în plus, aceasta este verificată prin testare de către institute independente. Acest lucru se aplică tuturor produselor şi serviciilor noastre tehnice. În consecinţă, este subînţeles faptul că ne puteţi contacta personal la orice oră!
Suntem întotdeauna aproape de dvs.
O reţea completă de tehnicieni de service Miele excelent instruiţi permite o planificare eficientă a traseelor şi astfel o viteză mare de răspuns pentru ca aparatul dvs. electrocasnic să redevină funcţional în cel mai scurt timp posibil.
Echipamentele din vehiculele noastre de service au fost perfect gândite
Pe lângă cunoştinţele necesare, tehnicienii noştri de service posedă şi echipamentele, instrumentele şi piesele de schimb necesare pentru domeniul lor particular de activitate. Piesele de schimb necesare sunt livrate în cursul nopţii direct la vehicul.
Ne puteţi contacta oricând online.
24 de ore pe zi, 365 de zile pe an online, prin intermediul formularului de contact.
Extinderea garanţiei
Toate aparatele electrocasnice Miele dispun de o garanţie pentru 24 de luni. Dacă doriţi să vă protejaţi pentru mai mult timp, Miele vă oferă posibilitatea de a extinde serviciile de garanţie printr-un Certificat de service Miele.
Locul 1
Service-ul în fabrică pentru aparatele electrocasnice Miele s-a clasat pe primul loc în 2011, a 17-a oară la rând.