Reparatori profesioniști

În cazul unei reparații ca tehnician profesionist, aveți dreptul să cumpărați cea mai recentă documentație de service pentru mașini de spălat, mașini de spălat vase, mașini de spălat vase și frigidere / congelatoare.

Înregistrați-vă ca reparator profesionistLog-in pentru reparatorii profesionale
Warning

Lucrările de reparații pot fi efectuate numai de un electrician calificat în conformitate cu reglementările de siguranță valabile.

Pentru repararea, modificarea, testarea și întreținerea echipamentelor electrice, trebuie respectate principiile legale relevante, măsurile de prevenire a accidentelor și standardele aplicabile. Înainte de a efectua lucrări de întreținere și reparații la unitate, acesta trebuie deconectat în siguranță de la toate cablurile sub tensiune.

Următoarele programe și instrumente sunt oferite reparatorilor profesioniști:

Miele Service Documentation: Software-ul este o aplicație bazată pe browser pentru căutarea și vizualizarea informațiilor despre servicii.
Accesul include informații despre piese de schimb, instrucțiuni și descrieri și diagrame de cablare.

Miele Diagnostic Support: Aplicația pentru PC vă permite să citiți defecțiunile, să resetați dispozitivele și să actualizați software-ul dispozitivului printr-o conexiune la dispozitiv. În acest scop este necesară și o interfață optică.

Utilizarea asistenței de diagnosticare Miele necesită următoarele cerințe de sistem:

  • Sistem de operare: Microsoft Windows 10 (64 biți)
  • Acces la internet pentru actualizări și activări regulate browser web: versiunea actuală a Microsoft Edge sau Google Chrome
  • Cititor PDF
  • Hardware PC care este livrat împreună cu sistemul de operare menționat mai sus.
  • Nu există suport pentru sistemele de operare în medii virtuale.
  • Rezoluția ecranului de cel puțin 1280 x 720 25 GB spațiu liber pe hard disk
  • Interfață optică Miele 3 (nr. Stoc 9580941) și o interfață USB gratuită (cel puțin USB 2.0)

 

Miele Diagnostic Support poate fi utilizat și offline, fără o conexiune la internet pe site-ul clientului. Cu toate acestea, acest lucru necesită ca aplicația să fie actualizată prin actualizare online cu cel puțin 10 zile înainte de vizita clientului.