CautareDescoperă locaţiile
Suport pentru

Aplicația

Aplicația

Aspiratorul robot nu poate fi asociat

Asocierea aspiratorului robot nu este posibilă. Aspiratorul robot nu poate fi găsit în aplicația Scout sau conexiunea la server nu a fost stabilită cu succes. Simbolul Wi-Fi al aspiratorului robot luminează intermitent și, după un timp de așteptare, indicatorul Asociere apare din nou pe ecran.

Routerul a fost schimbat sau parola Wi-Fi a fost schimbată.

Restabiliți conexiunea Wi-Fi după cum urmează:

  1. Apăsați și mențineți apăsat butonulWi-Fi de pe telecomanda inclusă a aspiratorului robot până când apare PaIR pe afișajul aspiratorului robot.

    Datele de acces pentru rețeaua Wi-Fi de acasă vor fi resetate.

  2. Porniți din nou asocierea dispozitivului cu aspiratorul robot în aplicație, astfel încât conexiunea Wi-Fi la rețeaua de acasă să poată fi restabilită.

Aspiratorul robot va apărea din nou în aplicație ca aparat conectat.

Dacă parola Wi-Fi este introdusă printr-un program de gestionare a parolelor în smartphone, parola trebuie schimbată și în programul de gestionare a parolelor. În caz contrar, introduceți manual parola Wi-Fi folosind tastatura smartphone-ului.

Există o problemă la autentificarea utilizatorului.

Dezinstalați complet aplicația Scout.

Descărcați din nou aplicația Scout din App Store.

Instalați aplicația Scout.

Autentificați-vă din nou.

Începeți procesul de asociere a aspiratorului robot.

Găsire instrucţiuni de utilizare

Găsire instrucţiuni de utilizare

Aici veți găsi instrucțiunile de utilizare pentru aparatele Miele
Descoperă manualul
Rezervă un technician

Rezervă un technician

Suntem bucuroși să vă preluăm rezervarea de reparații online sau telefonic
Planifică o vizită
Contactează-ne

Contactează-ne

Vizitați pagina noastră de contact pentru a descoperi diferitele moduri în care puteți lua legătura cu noi
Contactează-ne