Politica de achizitii

Beschaffungspolitik

Succesul pe piata al produselor noastre este strâns legat de calitatea lor si depinde în mod direct de obiectivul nostru de a ne ridica întotdeauna la înaltimea cerintelor de calitate tot mai stricte ale clientilor nostri. În conditiile concurentei tot mai acerbe de pe pietele nationala si internationala, calitatea devine un factor din ce în ce mai important.

Respectând politica noastra de achizitii si ramânând fideli credo-ului companiei „Immer besser" (întotdeauna mai bun), suntem interesati sa colaboram cum furnizori care ne împartasesc filozofia referitoare la calitate si care doresc relatii de afaceri cu o companie de aparatura electrocasnica, ce opereaza la nivel global în acest domeniu.

Noi ne simtim responsabili nu numai fata de angajatii si clientii nostri, ci si fata de furnizori si publicul larg. Relatiile cu furnizorii nostri trebuie sa fie orientate catre servicii, de încredere si de natura permanenta.

Conditiile impuse sunt implementarea unui sistem de calitate conform cu DIN ISO 9000 et seq., o conduita de protectie a mediului în conformitate cu EN ISO 14001, îndeplinirea punctuala si flexibila a cerintelor noastre si o înclinatie spre inovare si cooperare în dezvoltarea solutiilor tehnice.

În calitate de companie responsabila din punct de vedere social, etica si sustenabila, Miele urmareste o abordare atotcuprinzatoare în ceea ce priveste relatiile cu distribuitorii si respecta normele internationale Standard Social Accountability 8000 (http://www.sa-intl.org), asteptând din partea furnizorilor sai sa faca acelasi lucru. Standardul se bazeaza pe numeroase norme internationale existente privind drepturile omului, inclusiv toate acordurile de baza ale Organizatiei Internationale a Muncii (ILO), declaratia generala a drepturilor omului si Conventia Natiunilor Unite privind Drepturile Copilului.