Comunicat de presă 20.01.2016

20.01.2016 Corporate

COMUNICAT DE PRESĂ

Vânzările Miele România au crescut cu

aproape 65% în 2015

 

  • Miele România a înregistrat o cifră de afaceri de 15,6 milioane de lei
  • Prima mașină de spălat cu Full TouchControl și singurul cuptor combinat cu abur și microunde, printre reperele tehnologice Miele ale anului trecut

 

            București, 20 ianuarie – Miele, compania numărul unu în producția de echipamente electrocasnice premium la nivel mondial, a înregistrat o creștere a vânzărilor de 64% pe piața din România, în 2015, comparativ cu 2014. Aceasta este cea mai mare creștere anuală a vânzărilor înregistrată de Miele în România. În 2015, compania a realizat o cifră de afaceri de 15,6 milioane de lei, iar categoriile de produse cu cele mai bune vânzări au fost aspiratoarele, mașinile de spălat rufe și uscătoarele.

         „Piața de electrocasnice din România este în curs de maturizare; clienții sunt mai selectivi, mai atenți la caracteristicile produselor, la design-ul și durabilitatea acestora, deci mai dispuși să investească în electrocasnice de calitate. În mod particular, clienții Miele sunt persoane educate, cu venituri peste medie, care călătoresc, au avut primul contact cu brandul în afara țării și se informează înainte de a face o achiziție”, declară Loredana Butnaru, Director de Vânzări Miele România.

            Pe parcursul anului trecut, compania a încheiat o serie de noi parteneriate, a deschis două magazine exclusive și a extins rețeaua de distribuție în toată țara:

  • Lansarea showroom-ului online de electrocasnice premium Miele pe platforma eMAG Marketplace, care listează întreaga gamă de produse Miele
  • Deschiderea celui de-al treilea magazin exclusiv Miele din România, la Sibiu, amplasat central, care expune toate categoriile de produse Miele disponibile în România;
  • Inaugurarea magazinului exclusiv de la Târgu Mureș, al patrulea din România, cu o suprafață de 60 de metri pătrați;
  • Parteneriatul cu rețele de retail electro-IT, Altex și Flanco.

           Astfel, creșterea vânzărilor Miele România în 2015 a fost susținută de implementarea planului de business pe care compania l-a început acum doi ani, odată cu relocarea showroom-ului din Otopeni în Piața Presei, București.

            La finalul anului trecut, Miele România avea o rețea de 30 parteneri și 70 de magazine, care se înscriu în trei categorii: parteneri Miele exclusiv, în cadrul cărora sunt comercializate doar produsele brandului, rețele de magazine specializate în vânzările de mobilier de lux, dar și rețele și magazine independente de electro-IT. 

          În plus, în 2015, Miele a lansat mai multe electrocasnice premium cu tehnologii unice. Astfel, Miele a adus în România, prima mașină de spălat cu Full TouchControl, modelul WMV 960, primul espressor cu funcția de detartrare automată, CM 7500, prima mașină de spălat vase cu tehnologia patentată Knock2Open, G 6000, și singurul cuptor combinat cu abur și microunde, DGM 6800.           

Despre Miele

Există doar câteva branduri în lume ce respectă aceeași viziune, tradițiile şi standardele calitative înalte de mai bine de un secol. Dintre acestea, cu atât mai puține reprezintă afaceri de familie sustenabile sau se bucură de recunoaștere la nivel internațional. Una singură dintre acestea, însă, este renumită pentru a fi creat și oferit lumii cele mai inovatoare echipamente electrocasnice din istorie. Fondată în 1899, compania Miele a fost de la bun început o afacere de familie, aparținând familiilor Miele şi Zinkann – aflate astăzi la a patra generație. Filosofia companiei – “Immer Besser” (“Mereu mai bine”) – se reflectă în toate produsele Miele, prin pasiunea investită

In dezvoltarea de noi tehnologii pentru a transforma și reinventa experiența în utilizarea echipamentelor electrocasnice. Astfel, Miele a devenit cel mai mare producător independent de echipamente electrocasnice din lume, cu peste 17.660 de angajați, prezent în 47 de țări prin subsidiarele proprii de vânzări și în 50 de țări prin intermediul distribuitorilor și importatorilor. În anul financiar 2013/2014 a obținut vânzări în valoare totală de 3,22 de miliarde de euro.

Gama de produse Miele include: aspiratoare, echipamente de întreținere a rufelor; mașini de spălat vase, plite, seturi combi, hote de aragaz, cuptoare, cuptoare cu aburi, cuptoare cu microunde, cafetiere, echipamente frigorifice, răcitoare de vinuri. În plus, gama Miele Professional (divizia de echipamente comerciale) oferă sisteme de întreținere a rufelor și mașini de spălat vase pentru uz profesional, dar şi aparatură pentru sterilizarea instrumentelor medicale și de laborator. În 2007, Miele Appliances SRL și-a deschis porțile și în România, una dintre principalele țări din Europa de Sud-Est care proiectează o perspectivă nouă asupra afacerilor Miele la nivel global.  

Descarcare ca PDF
Persoana dvs. de contact