Totul despre conectarea în rețea

Cont de utilizator Pagina 1 din 2
Cum creez un cont de utilizator?
Puteți crea un cont de utilizator fie prin aplicația Miele@mobile sau aici prin site-ul web Miele.


Cum trebuie să procedez dacă mă mut?
Editați pur și simplu adresa din contul dumneavoastră de utilizator pentru a vă asigura că, pe viitor, comenzile vor fi trimise la adresa corectă. Puteți face acest lucru pe site-ul web Miele, în "Contul meu" sau pe aplicația Miele@mobile, în "Setări" -> "Setări cont". Sfat: acum, vă puteți schimba adresa din aplicație, prin intermediul versiunii iOS. Această funcție va fi disponibilă în curând pentru versiunea Android.
Cont de utilizator Pagina 2 din 2
Ce trebuie să fac în cazul în care vând sau dăruiesc aparatul electrocasnic?

Ștergeți aparatul din contul dumneavoastră de utilizator Miele și din aplicația Miele@mobile. Readuceți setările aparatul la setările implicite din fabrică. Setările modulului WiFi (dacă sunt disponibile) trebuie resetate separat (setările modulului WiFi includ, de ex. numele rețelei WiFi și parola).


Cum procedez pentru a îmi șterge contul de utilizator?
Pentru a vă șterge contul de utilizator, contactați serviciul tehnic Miele pentru aparate de uz casnic la numărul gratuit direct 0800 22 44 666 sau prin intermediul acestui link
Club clienți*
Cum înregistrez aparatul electrocasnic în clubul pentru clienți My Miele?

După ce v-ați înregistrat aparatul electrocasnic cu ajutorul aplicației Miele@mobile, îl puteți înregistra în clubul My Miele din aplicația Miele@mobile, în "Setări" -> " Înregistrează aplicația Miele". Alternativ, puteți înregistra aparatul dumneavoastră electrocasnic în clubul Miele de pe site-ul web Miele din "Aplicațiile mele" cu ajutorul numărului de serie.



My Miele oferă următoarele beneficii atunci când înregistrați electrocasnicele Miele:

1. O reducere imediată de până la 3 % pentru accesoriile și consumabilele comandate din magazinul online Miele

2. Vizibilitate pentru toate electrocasnicelor dumneavoastră

3. Vizibilitatea instrucțiunilor de utilizare pentru aparatele dumneavoastră Miele.

4.Vizibilitate pentru toate comenzile dvs.

5.Acces la abonamentele dvs.

6.Actualizări periodice legate de produsele noi și ofertele speciale.

7.Serviciu tehnice pentru clienți 48 de ore (doar de luni până vineri, cu excepția sărbătorilor)
Cerințe router WiFi
Care sunt cerințele pentru router-ul meu WiFi?

Miele folosește standardele WiFi IEEE 802.11 b/g/n, ceea ce înseamnă că puteți folosi toate router-ele WiFi disponibile pe piață. Pentru a conecta cu ușurință aparatul dumneavoastră electrocasnic la router, punem la dispoziție configurarea la apăsarea unui buton WPS. Informațiile de asistență pentru butonul WPS și funcțiile acestuia se găsesc în instrucțiunile de operare ale router-ului dumneavoastră WiFi.

De asemenea, configurați o metodă sigură de criptare pentru WiFi.
Vă recomandăm să folosiți o criptare WPA2 sigură cu o parolă lungă, generată aleatoriu (Sfat: parola WiFi trebuie să conțină între 8 și 32 de caractere.)
Protecția datelor
Cum este asigurată securitatea datelor mele?


Securitatea datelor dumneavoastră reprezintă prioritatea noastră principală. Din acest motiv, utilizăm Transport Layer Security (TLS), o metodă de criptare utilizată în tranzacțiile online, împreună cu certificate de securitate pentru a transmite datele dumneavoastră pe internet. Verificăm periodic metodele noastre de criptare cu ajutorul specialiștilor de securitate externi.

Utilizarea aplicației Miele@mobile și controlarea aparatelor dumneavoastră electrocasnice sunt posibile doar prin intermediul contului personal de utilizator. Contul respectiv este protejat prin parola dumneavoastră personală. Acest lucru împiedică alte persoane să vă acceseze aparatele electrocasnice.

Softul utilizat de modulul de comunicare din aparatul dumneavoastră electrocasnic este actualizat periodic pentru a asigura conformitatea cu cele mai noi standarde de securitate. Acest lucru are loc și folosind TLS.



Aparatul meu electrocasnic Miele cu conectivitate la rețea trimite datele în mod automat?

Nu.-Datele sunt transmise numai dacă alegeți să utilizați funcția de conectivitate la rețea a aparatului dumneavoastră Miele, dacă activați funcția pentru aparat și vă înregistrați prin intermediul aplicației Miele@mobile.
Salvarea datelor
Ce fel de date sunt stocate?

Sunt stocate numai datele necesare funcționării aplicației Miele@mobile. Acestea reprezintă contul de utilizator, informații privind aparatul (de ex număr de serie și model), precum și informații despre aplicația Miele@mobile, acestea fiind pentru expedierea de notificări push. Pentru mai multe informații, consultați declarația de confidențialitate a datelor pentru aplicația Miele@mobile. Aceasta se găsește în aplicația Miele@mobile în secțiunea „Settings”.



Unde sunt stocate datele?

Datele dv sunt stocate în siguranță la centrul de date Miele din Gütersloh, Germania și la alte centre de date suplimentare din Uniunea Europeană (certificări ISO 27001, ISO 22301 și ISO 9001).
Aplicația Miele@mobile pagina 1 din 2
Datorită aplicației, puteți nu doar să vă monitorizați aparatele cu ajutorul smartphone-ului sau tabletei, ci le puteți chiar controla și puteți comanda noi accesorii, detergent de rufe și de vase direct din magazinul online, exact atunci când aveți nevoie.


Care sunt sistemele în care pot accesa aplicația Miele@mobile?
Vă rugăm consultați informațiile din Magazinul de aplicații pentru a vedea cerințele minime.


De ce am nevoie pentru a folosi aplicația Miele@mobile?
Aveți nevoie de un smartphone sau o tabletă, o rețea WiFi și conexiune la Internet. Dacă doriți să folosiți aplicația Miele@mobile când sunteți plecați de acasă, aveți nevoie și de acces Internet.


Care sunt setările necesare pentru a putea primi notificări?
Prima dată când vă activați aplicația, veți fi întrebați dacă doriți să activați funcția de mesagerie. Aceasta poate fi dezactivată din nou în aplicație pentru fiecare aparat în parte.


Cât de des voi primi notificări?
La fiecare utilizare se trimite o notificare. Pe lângă informația că trebuie să comandați tablete, de exemplu, veți fi notificați și asupra defecțiunilor sau încheierii unor programe. Această funcție poate fi dezactivată dacă doriți.


Pot primi notificări și pprin e-mail sau SMS?
Nu, comunicarea prin e-mail sau SMS nu este acceptată.
Aplicația Miele@mobile pagina 2 din 2
De ce trebuie să active MobileControl pe aparat înainte de a-l putea controla prin aplicație?
Este o măsură de securitate suplimentară. Informează clientul cu privire la faptul că aparatul poate fi pornit și de la distanță, de exemplu.

Aplicația poate fi folosită de mai multe persoane în același timp?
Da, fiecare persoană trebuie să instaleze Miele@mobile și să se conecteze cu același cont de utilizator.


Pot să înregistrez mai multe aparate de același tip în aplicație?
Da. De asemenea, puteți acorda nume aparatelor electrocasnice pentru a le diferenția mai ușor.


Ce se întâmplă dacă îmi schimb telefonul mobil? Trebuie să trec din nou prin întregul proces de înregistrare?
Nu, nu trebuie decât să vă conectați la contul dumneavoastră de utilizator de pe noul dumneavoastră telefon mobil.


Pot utiliza aplicația Miele@mobile și cu aparate XGW3000 și ZigBee?
Da, XGW3000 este compatibil cu aplicația Miele@mobile.


Pot utiliza aplicația Miele@mobile și cu aparatele XGW2000 și Powerline?
Acest lucru nu este posibil momentan.
WiFiConn@ct
WiFiConn@ct le permite electrocasnicelor Miele să fie integrate facil în rețeaua WiFi locală, fără nicio componentă suplimentară.


Cum înregistrez aparatul electrocasnic pentru rețeaua mea?
Puteți utiliza aplicația Miele@mobile pentru a vă înregistra aparatul.

Cum înregistrez aparatul electrocasnic de la Miele prin WPS pentru rețeaua mea de WiFi?
Aveți nevoie de un router WiFi compatibil cu WPS. Aplicația Miele@mobile este compatibilă cu acest proces (link către instrucțiunile pe scurt)


Cum pot determina dacă rețeaua mea WiFi este accesibilă în locul instalării?
Utilizați puterea semnalului WiFi afișată pe smartphone sau pe tabletă.


Care este raza de funcționare a modulului WiFi?
Raza de funcționare pentru WiFi depinde de mediul din casa dumneavoastră.


Ce pot face dacă semnalul WiFi nu ajunge în locul în care este instalat aparatul electrocasnic de la Miele?
În acest caz vă recomandăm un repetor de semnal WiFi, de exemplu de la Devolo, pentru a mări raza rețelei WiFi.
ShopConn@ct*
ShopConn@ct vă oferă opțiunea de a fi notificat direct atunci când aveți nevoie de consumabile, cum ar fi detergentul sau soluția de clătire. Apoi le puteți comanda cu ajutorul aplicației Miele@mobile.


Cum funcționează ShopConn@ct?
În cazul în care aparatul electrocasnic constată că nivelul unui consumabil este redus, veți fi notificat în acest sens și puteți plasa comanda direct din magazinul online, folosind funcția ShopConn@ct.


Ce produse pot comanda în magazin?
Pe toate. Puteți comanda întreaga gamă de accesorii și agenți de curățare din magazin.
SuperVision / Con@ctivity 2.0
Cu ajutorul funcției SuperVision, puteți afișa starea curentă și timpul rămas pentru celelalte aparate electrocasnice, de exemplu, pentru cuptorul dumneavoastră. Funcția Con@ctivity asigură o coordonare perfectă între hotă și plită și, astfel, garantează obținerea unor rezultate perfecte.


Deja am electrocasnice de la Miele și folosesc SuperVision cu ZigBee. Pot adăuga un aparat electrocasnic cu WiFiConn@ct?
Pentru a conecta electrocasnicele WiFiConn@ct cu sistemul ZigBee, aveți nevoie de portalul XGW3000.


Con@ctivity funcționează și cu WiFiConn@ct?
Nu în momentul de față.


Pot conecta sistemul Con@ctivity cu aplicația Miele@mobile?
Sistemul Con@ctivity pot fi conectați cu aplicația Miele@mobile în combinație cu portalul XGW3000. Miele@home (general)



Pot folosi vechiul dispozitiv XGW3000 și noul aparat electrocasnic cu WiFiConn@ct în combinație cu aplicația Miele@mobile?
Da, aplicația Miele@mobile poate funcționa simultan cu portalul XGW3000 și electrocasnicele WiFiConn@ct.
Integrare în rețeaua de acasă
Ce opțiuni există pentru conectarea în rețeaua de acasă?
Prin intermediul dispozitivului Miele@home Gateway XGW3000, alte sisteme de conectare în rețeaua de acasă vor putea accesa informațiile legate de aparatele electrocasnice Miele. În acest moment, sunt disponibile soluții de la mai multe companii, cum ar fi Busch Jaeger, Gira și SMA.


Integrarea în rețeaua de acasă va fi în continuare posibilă?
Da, cu portalul XGW3000, și electrocasnicele WiFiConn@ct vor fi disponibile prin intermediul interfeței BUS 1.0 de acasă.
QIVICON*
Aplicația Miele@mobile funcționează cu dispozitivul QIVICON home base?
Nu în momentul de față.
Depinde de piață Cifrele exemplifică beneficiile aduse de produs